Kennisplatform voor marketeers

Onder de naam ?Sharing Ambitions? start een Europees initiatief gericht op het ondersteunen van internationale- marketing- en communicatiemanagers bij de realisatie van hun marketingplannen en -ambities.

Het platform is een initiatief van Tridion, Europees leverancier van Enterprise Content Management-software, in samenwerking met vooraanstaande lokale marketingorganisaties. In Nederland wordt het platform gerealiseerd in samenwerking met het Tijdschrift voor Marketing en het NIMA. Het platform zal vooral gericht zijn op de innovatieve inzet van technologie bij de formulering en de implementatie van merk- en marketingbeleid. On line Platform Centraal binnen het Sharing Ambitions-initiatief staat het on line platform, www.sharingambitions.com/nl, waar de marketeer toegang heeft tot een schat aan informatie en instrumenten om zijn of haar ambities te realiseren. Naast het on line medium zullen de partners ook seminars, workshops en ronde-tafelbijeenkomsten organiseren op het gebied van marketing, branding en communicatie, steeds in combinatie met de inzet van technologie. Het is de bedoeling dat Sharing Ambitions hiermee uitgroeit tot een permanente ontmoetingsplaats voor internationale marketeers. Bron: Persberichten.coma>