Optimalisatie van Customer Relations Management met nieuwe Epiphany-oplossing

Nieuwe Epiphany Advisor oplossingen optimaliseren bestaande CRM-systemen en investeringen door het inbrengen van intelligentie in elke interactie met de klant.

In antwoord op de vraag van grote consumentgerichte ondernemingen om de waarde van hun klantenrelaties te verhogen, levert CRM-leverancier Epiphany de vernieuwde en uitgebreide Epiphany Advisor. Epiphany Advisor bestaat uit de modules Epiphany Insight Advisor, Epiphany Interaction Advisor en Epiphany Lead Advisor. Deze modules leveren specifieke bedrijfsprocessen om de winstgevendheid per klant te verhogen. Zij doen dit door elke interactie met de klant intelligenter te maken. Epiphany Advisor-oplossingen zijn ontworpen om extra inkomsten voor ondernemingen te genereren door bestaande klantsystemen te versterken in plaats van ze te slopen en vervangen. Epiphany Advisor producten kunnen worden ge?ntegreerd met bestaande front-end applicaties om zo gedane investeringen te borgen. Voor integratie met Siebel en Peoplesoft CRM-systemen levert Epiphany speciale Value Packs. Dit is nieuw in de CRM-branche. Deze Value Packs voegen meer waarde toe aan bestaande CRM-systemen van Siebel en Peoplesoft, aldus Epiphany. Door de naadloze integratie beschikken de bedrijven nu over real-time analysecapaciteit bij klantprocessen. Met de Epiphany Advisor Value Packs beweert Epiphany de winstgevendheid per klant te verhogen door het inbrengen van intelligentie in elke interactie met de klant, terwijl geen training of langdurige installatieprocedures noodzakelijk zijn. Bron: www.persberichten.coma>

Deel dit artikel

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn